czwartek, 6 kwietnia 2017

NOWA PERSPEKTYWA ŻYCIOWA


Mijają prawie dwa lata od otrzymania diagnozy...
Pamiętam jaka była pierwsza moja reakcja: bunt, ścisk w gardle, płacz i ciągle pojawiające się pytania – Jak poradzi sobie moje dziecko? Jak ja sobie poradzę? Jak poradzimy sobie wspólnie? 


KOLEJNA WIZYTA W ŚWIATOWYM CENTRUM SŁUCHU
Chciałam zrobić wszystko, żeby ułatwić Mai podejmowanie nowych wyzwań i sprawić, żeby była szczęśliwa w przedszkolu. Dowiedziałam się jak ważne są chwile odpoczynku i beztroskiej zabawy. Pozwoliło to Nam ładować akumulatory na intensywną terapię, która tak bardzo pomaga w funkcjonowaniu Mai na co dzień.


JESTEM SZCZĘŚLIWA...


Dzięki doświadczeniu nowej perspektywy z autyzmem w tle poczułam niesamowitą siłę. Odkryłam nowe kompetencje do kierowania sobą w poszukiwaniu sensu. Zajmowania się nowymi rzeczami, ale nie dla wzmocnienia własnego ego. To właśnie rodzi odwagę, by na nowo zmierzyć się ze sobą. No i ryzykować...
Czuję również, że pomagając innym rodzicom wypełniam jakby ,,część siebie'', to mnie fascynuje i spełnia.
Po roku tworzenia mikroświata wokół Mai zajęłam się swoim zdrowiem. Kontakt z własnym ciałem okazał się podstawą, by poznać siebie, dotrzeć do prawdy o sobie w celu rozpoznania co się we mnie dzieje. 


PILATES JAKO IDEALNY SPOSÓB PRACY Z CIAŁEM...
                                      


W szczególności chciałabym podziękować wyjątkowej osobie w moim życiu Pani Małgorzacie Kleckiej z Fundacji Fastryga, dzięki której mogłam otworzyć głowę i serce, zintegrować kilka swoich części w jedną całość. A zarazem odczuć pewną ulgę związaną z brakiem oceny i wartościowania siebie. Zrozumiałam, że jestem po to, by być silną i wspierać innych. Jednocześnie poczułam energię i wielki apetyt na życie. Na każdą chwilę, w której świadomie jestem. 

Diagnoza Mai ustanowiła nowy porządek, poukładała wartości w moim życiu. Wymiotła to, co nieważne, zostawiając miejsce na to, co najistotniejsze... Także na czytanie książek napisanych przez rodziców o podobnych doświadczeniach. Ostatnia to Słowo na A Nikodema Sadłowskiego, którą polecam. 


 
Zmień swoje myśli, aby mieć nowe doświadczenie. Żyj z odwagą. Wszystko jest możliwe.

Zachęcam do odwiedzania strony Niko Nikodema Sadłowskiego - SŁOWO NA A

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz